Kaip pateikti užsakymą internetinėje parduotuvėje?
Užsakymą galite pateikti įdėdami produktus į krepšelį ir įvedę mokėjimo bei pristatymo duomenis. Užsisakyti galite ir karštąja linija telefonu +370 617 68 688.
Kaip atšaukti pateiktą užsakymą?
Norėdami atšaukti užsakymą, susisiekite su internetinės parduotuvės darbuotojais. Tai galima padaryti paskambinus karštąja linija arba išsiuntus žinutę el:
eshoplt@merkury.lt.
Ar galima atsiskaityti grynaisiais pristatymo vietoje pristatymo vietoje?
Deja, ne, stacionarioje parduotuvėje galite atsiskaityti tik grynaisiais pristatymo metu. Jeigu Jus domina pristatymas į namus, už užsakymą reikia apmokėti visą iš anksto.
Kaip patikrinti pateikto užsakymo statusą?
Jei pirkote kaip prisijungęs vartotojas, užsakymo būseną galite rasti skiltyje „Mano paskyra“. Kitais atvejais būseną galite patikrinti susisiekę su užsakymui priskirta parduotuve.
Kaip pakeisti mokėjimo būdą ir adreso duomenis?
Deja, sąskaitoje faktūroje nurodyto mokėjimo būdo ir adreso duomenų pakeisti negalima. Užsakymą turite atšaukti susisiekę su mumis el
eshoplt@merkury.lt. ir surinkite juos iš naujo.
Aš negavau užsakymo patvirtinimo. Kaip patikrinti, ar jis įgyvendinamas?
Patvirtinimo trūkumas reiškia, kad užsakymas nebuvo pateiktas arba buvo nurodytas neteisingas el. adresas Tokiais atvejais prašome kreiptis į internetinės parduotuvės palaikymo tarnybą. Tai galima padaryti ir paskambinus į karštąją liniją.
Kiek kainuoja baldų transportavimas nurodytu adresu?
Jį galite apskaičiuoti patys kiekviename produkto puslapyje ir krepšelyje arba pasiteirauti mūsų konsultanto karštąja linija.
Ar transportavimo kaina priklauso nuo užsakymo dydžio?
Transporto kaina nepriklauso nuo užsakytų prekių skaičiaus, priklauso tik nuo pristatymo vietos.
Ar į transporto kainą įskaičiuotas prekių įnešimas?
Į transporto kainą įeina užsakymo pristatymas tik į pirmąjį aukštą.
Kaip patikrinti ar pakeisti pristatymo datą?
Tai galima padaryti tiesiogiai susisiekus su užsakymą tvarkančia internetine parduotuve. Kontaktinius duomenis rasite mūsų svetainėje, skirtuke „Parduotuvės“.
Ar galiu atsiimti savo užsakymą vėliau?
Paprastai tai nekyla problemų. Tiesiogiai susisiekite su internetine parduotuve, tvarkančia jūsų užsakymą. Visus kontaktinius duomenis rasite mūsų svetainėje, skirtuke „Kontaktai“.
Ar galiu pateikti užsakymą pristatymui į užsienį?
Prekių pristatymas ribojamas tik Lietuvos teritorijoje.
Kaip pateikti užsakymą, prie kurio pridedami Vitay arba Payback taškai?
Apsilankykite atitinkamo partnerio (Vitay arba Payback) svetainėje, iš partnerių pasirinkite parduotuvę Merkury ir peradresuodami įsigykite mūsų svetainėje. Jei turite klausimų ar rūpesčių, susisiekite su mumis karštąja linija.
Ar norint pateikti skundą reikalingas kvitas?
Norint pateikti pretenziją dėl prekių, kvitas nebūtinas. Tačiau tai labai palengvina skundo pateikimą, nes tai yra įrodymas, kad klientas pirko prekę tam tikroje parduotuvėje ir už nurodytą kainą. Pardavėjas negali reikalauti, kad skundo priėmimas priklausytų nuo mokesčių kvito pateikimo.
Ar jis gauna pakaitinius baldus, kol bus nagrinėjamas skundas?
Gamintojas, nagrinėdamas skundą, turėtų tai padaryti taip, kad klientas nesukeltų nepatogumų (pvz., miego trūkumas). Kol prekės taisomos, gamintojas gali suteikti klientui pakaitinius baldus. Tačiau geriausia rašant skundą pranešti apie alternatyvios miegojimo tvarkos poreikį.
Kaip atrodo skundų dėl minkštų baldų nagrinėjimas?
Esant nusiskundimui dėl minkštų baldų, pardavėjas turėtų informuoti klientą apie galimybę baldus nuvežti remontuoti į gamintojo gamyklą. Ar galima baldus remontuoti kliento vietoje, sprendžia serviso meistras, patikrinęs pažeidimus.
Ar galiu reklamuoti prekę su nuolaida, įsigytą išpardavimo ar reklamos metu?
Taip, nebent pardavėjas mus informavo, kad prekė nukainota dėl broko ir parodė pažeidimą.
Ar gamintojas/pardavėjas privalo prekėms suteikti garantiją?
Ne, garantija yra savanoriška.
Per kokį laikotarpį pardavėjas privalo pranešti klientui apie skundo atmetimą?
Pardavėjas privalo atsakyti į skundą per 14 dienų nuo kliento pranešimo dienos. Daroma prielaida, kad klientas informuojamas registruotu laišku.
Kiek laiko užtrunka skundo nagrinėjimas?
Įstatymas nenurodo tikslaus skundų nagrinėjimo termino. Tačiau tai turėtų būti padaryta kuo greičiau.
Kas yra Garantija?
Garantija nėra privaloma, ji galioja Lenkijos Respublikos teritorijoje ir yra antrasis pagrindas šalia garantijos klientui pateikti skundą. Garantijoje nurodomi garanto įsipareigojimai ir kliento teisės, esant situacijai, kai parduota prekė neturi garantiniame rašte nurodytų savybių.
Kas yra Garantija?
Garantija yra vienas iš dviejų būdų, kuriuos klientas gali pasirinkti pateikdamas skundą. Garantija padeda klientui įgyvendinti pardavėjo atsakomybę, susijusią su atskleistu fiziniu įsigytos prekės trūkumu.
Ar galiu atšaukti baldų, pagamintų stacionarių prekių parduotuvėje, pirkimą?
Lenkijos įstatymai nenumato visos vertės prekių, įsigytų stacionarioje parduotuvėje, grąžinimo. „MERKURY MARKET“ Sp. z o. o. Norėdama patenkinti kliento poreikius, įvedė prekių mainų politiką. Su Prekių keitimo politikos nuostatomis galima susipažinti interneto svetainės Taisyklių skirtuke.
Ar galiu atšaukti baldų pirkimą internetinėje parduotuvėje?
Pirkdami internetinėje parduotuvėje, turite teisę nenurodydami priežasties per 14 dienų atsisakyti sudarytos sutarties.
Ar galima įsigyti nestandartinių išmatavimų baldus, užsakyti?
Nestandartinių išmatavimų baldų užsakyti negalima.
Ar galiu pirkti atskirus baldų elementus, pvz., rankenas, lentynas?
Taip, tokia galimybė yra. Apie prekės kainą ir jos prieinamumą teiraukitės pardavėjo parduotuvėje.
Ar galima užsakyti surinktus baldus?
Baldai pristatomi išardyti, supakuoti į komplektaciją savarankiškai. Dėl montavimo galimybės kreipkitės į pardavėją parduotuvėje.