Taisyklės

Pasirinkite kategoriją

Internetines parduotuves sąlygos iš 14.08.2024.

Bendra informacija

  1. Šiose Taisyklese aprašytomis sąlygomis Klientas turi galimybę sudaryti nuotolinio pardavimo sutartis naudodamasis toliau nurodytos Parduotuves tinklalapiu.
  2. Internetinę parduotuvę, veikiančią adresu www.merkury.lt, valdo ribotos atsakomybes bendrove „MERKURY MARKET“ Sp. z o. o. Sp.k., isikurusi Krosne, Czajkowskiego g. 51, 38-400 Krosnas, irašyta i verslininku registrą, kuri tvarko Žešuvo apylinkes teismas, Nacionalinio teismo registro XII komercinis skyrius, registro numeris KRS: 0000490943, PVM moketojo kodas 6842255436, imones kodas 371007032.
  3. Naudojimasis svetaine/parduotuve www.merkury.lt reiškia sutikimą su šiomis Taisyklemis, o po atskiro sutikimo svetaineje - sutikimą gauti el. laiškus su komercine informacija (naujienlaiškius).
  4. Ribotos atsakomybes bendrove „MERKURY MARKET“ Sp. z o. o. Sp.k., kurios registruota buveine yra Krosno mieste - naudodamasi internetine parduotuve www.merkury.lt - vykdo nuotolinę prekybą Lenkijos Respublikos ir Europos Sąjungos teritorijoje. Šios Taisykles yra visu pirma skirtos vartotojams Lenkijos rinkoje. Pirmines Taisykles yra parengtos lenku kalba, o ju vertimas, iskaitant vertimą i lietuviu kalbą, yra atliktas tik informaciniais tikslais. Ribotos atsakomybes bendrove „MERKURY MARKET“ Sp. z o. o. Sp.k. neturi tikslo ir nesiekia isikurti ir (ar) perorientuoti savo prekybą i Lietuvos rinką.
  5. Ribotos atsakomybes bendrove „MERKURY MARKET“ Sp. z o. o. Sp.k., kurios registruota buveine yra Krosno mieste, vykdo mažmeninę prekybą, t.y. kiekiais, rodančiais pirkimą individualiems klientu poreikiams, tad nevykdo didmenines prekybos ar prekiu pardavimo tolimesniam ju perpardavimui. Noredamas pateikti didmenini užsakymą, klientas gali išsiusti užklausą del individualaus pasiulymo el. pašto adresu wspolpraca@merkurymarket.pl. Šalims susitarus del individualiu tokio didmeninio užsakymo vykdymo sąlygu, jis bus ivykdytas.

Sąvokos

Šiose Taisyklese vartojamos sąvokos turi šias reikšmes:

Pardavejas - Ribotos atsakomybes bendrove „MERKURY MARKET“ Sp. z o. o. Sp.k., isikurusi Krosne, Czajkowskiego g. 51, 38-400 Krosnas, irašyta i verslininku registrą, kuri tvarko Žešuvo apylinkes teismas, Nacionalinio teismo registro XII komercinis skyrius, registro numeris KRS: 0000490943, PVM moketojo kodas 6842255436, imones kodas 371007032.

Parduotuve – Pardavejo valdoma internetine parduotuve URL adresu http://www.merkury.lt.

Klientas – fizinis asmuo, turintis bent ribotą veiksnumą, taip pat juridinis asmuo ar juridinio asmens statuso neturintis organizacinis vienetas, kuriam pagal istatymą suteiktas teisnumas, pateikiantis Užsakymą Parduotuveje.

Vartotojas (Klientas, kuris yra Vartotojas) - vartotojas Civilinio kodekso 221 straipsnio prasme, t.y. fizinis asmuo, kuris nevykdo ukines komercines veiklos arba pateikia Užsakymą Parduotuveje, tiesiogiai nesusijusi su jo verslo veikla, taip pat fizinis asmuo, pateikiantis Užsakymą Parduotuveje, tiesiogiai susijusi su jo ukine veikla, jei iš sutarties turinio matyti, kad minetas veiksmas šiam asmeniui nera profesinio pobudžio, ypač del ukines veiklos objekto, nurodyto pagal Centrines apskaitos ir verslo informacijos sistemos taisykles.

Verslininkas – Klientas, kuris yra fizinis asmuo, juridinis asmuo ar organizacinis vienetas, neturintis juridinio asmens statuso, kuriam pagal istatymą suteikiamas teisnumas, savo vardu vykdantis verslo ar profesinę veiklą, pateikiantis Užsakymą Parduotuveje su jo verslo ar profesine veikla susijusiems tikslams.

Prekes - produktai, kuriuos Pardavejas siulo parduoti Parduotuveje ir pateikia Parduotuves svetaineje, kurie yra prekes 2014 m. gegužes 30 d. Vartotoju teisiu istatymo 2 str. 4a punkto prasme (t.y. Istatymu leidinys, 2020 m., p. 287 su pakeitimais).

Kaina - Prekiu kaina kartu su taikomu pridetines vertes mokesčiu (PVM), nurodyta šalia informacijos apie Prekes, neiskaitant Prekiu pristatymo išlaidu.

Merkury Kaina - Prekes Kaina, kuri nera akcijine kaina (Prekems nera taikoma akcija), tačiau ji yra tokia maža, kad nera galimybes suteikti papildomos nuolaidos Prekiu kainai. Taip pažymetoms prekems netaikomos tam tikros rušies reklamines ir nuolaidu akcijos.

Pardavimo sutartis – Prekiu pardavimo sutartis, kaip ji apibrežta Civiliniame kodekse, sudaryta tarp Pardavejo ir Kliento, naudojantis Parduotuves interneto svetaine.

Pristatymo kaina – Prekiu, užsakytu naudojantis Parduotuves interneto svetaine, pristatymo i Kliento nurodytą vietą kaina.

Užsakymas – Pirkejo pirkimo užsakymas už Prekiu kainą, pateiktas naudojant Parduotuves tinklalapyje esančius mechanizmus pagal šias taisykles.

Didmeninis užsakymas - Užsakymas (-ai), kurio (-iu) objektas (užsakytu Prekiu skaičius) ir (arba) dažnumas rodo norą perparduoti Prekes, t.y. viršija vidutinio namu ukio poreiki.

Asmens duomenu apsauga

  1. Klientas, užsiregistruodamas Parduotuveje, savanoriškai sutinka, kad butu tvarkomi jo asmens duomenys, pasilikdamas teisę juos peržiureti, taisyti ir ištrinti iš duomenu bazes.
  2. Asmens duomenis, pateiktus Parduotuves Klientu, tvarko Ribotos atsakomybes bendrove „MERKURY MARKET“ Sp. z o. o. Sp.k., kurios registruota buveine yra adresu: Czajkowskiego g. 51, 38-400 Krosnas, kuri yra asmens duomenu administratorius. Patiketi asmens duomenys bus naudojami tik šiais tikslais:
    1. Pardavimo sutarties vykdymas,
    2. Klientui išreiškus atskirą sutikimą - siusti jam komercinę informaciją (naujienlaiški), t.y. informuoti apie naujas Pardavejo siulomas prekes, paslaugas, akcijas ir kitus renginius. Sutikimo išreiškimas nera Užsakymo ivykdymo sąlyga.
  3. Klientu asmens duomenys ir elektroninio pašto adresai nera suteikiami tretiesiems asmenims, išskyrus imones, veikiančias kaip mokejimo operaciju tarpininkai, tiekejus, subjektus, per kuriuos buvo sudaryta Pardavimo sutartis, subjektus, kuriu prekybos vietos yra Prekiu atsiemimo punktai, ir subjektus, kurie specializuojasi SMS ar MMS siuntimo paslaugu teikime, kuriems šie duomenys yra butini Užsakymo vykdymui, t. y. apskaičiuoti mokejimus, pristatyti siuntas ar informuoti Klientą apie Užsakymo vykdymo etapą.
  4. Kiekvienas Klientas turi teisę kontroliuoti tvarkomus su juo susijusius duomenis, esančius duomenu rinkmenose, ir susipažinti su savo duomenimis, siekiant ištaisyti, ištrinti, apriboti ju tvarkymą, teisę nesutikti, kad duomenys butu tvarkomi, teisę perkelti duomenis ir atšaukti sutikimą del ju tvarkymo. Po užsiregistravimo kiekvienas Klientas turi prieigą prie savo duomenu ir galimybę juos pakeisti. Patiketi asmens duomenys saugomi laikantis galiojančiuose teises aktuose nustatytu principu.
  5. Kiekvienas Klientas turi teisę pateikti skundą priežiuros institucijai ir susisiekti su Asmens duomenu apsaugos pareigunu šiuo adresu: inspektor@merkurymarket.pl.

Prekiu aprašymai ir nuotraukos

  1. Bet kokia informacija apie Prekes, iskaitant katalogus, lankstinukus, brošiuras, i kitą informaciją ar reklaminę medžiagą, taip pat informacija, esanti svetaineje www.merkury.lt, kurią Pardavejas adresuoja gavejams ir potencialiems klientams, nera laikoma pasiulymu istatymo prasme, o yra tik kvietimas teikti pasiulymus. Užpildydamas Užsakymą Parduotuves svetaineje turimais irankiais, Klientas pateikia pasiulymą isigyti konkrečią Prekę tokiomis sąlygomis, kurios nurodytos Prekes aprašyme.
  2. Pardavejas deda visas pastangas, kad Parduotuveje patalpintu Prekiu nuotraukos, aprašymai ir techniniai duomenys kuo labiau atitiktu tikrovę. Gamintojui pakeitus kai kuriuos techninius parametrus ar pasikeitus Prekiu kainai, aptarnavimo darbuotojas privalo nedelsiant informuoti Klientą ir sudaryti galimybę Klientui atšaukti Užsakymą.

Kainos

  1. Visos Prekiu kainos Parduotuveje pateikiamos eurais (EUR) ir su PVM. I kainas neiskaičiuotos pristatymo išlaidos. Pardavejas prieš Užsakymo pateikimą pateikia Klientui informaciją apie bendrą Užsakymo vertę, iskaitant Kainą su Prekiu pristatymo išlaidomis.
  2. Visos Prekiu kainos, pateiktos Parduotuveje, yra privalomos tik teikiant Užsakymą Parduotuveje ir galioja Užsakymo pateikimo metu. Kainos „MERKURY MARKET“ tinklo prekybos vietose gali skirtis nuo Kainu, pateiktu Parduotuves svetaineje.
  3. Parduotuve pasilieka teisę keisti Prekiu Kainas, itraukti i Parduotuves asortimentą naujas Prekes, vykdyti ir atšaukti reklamines akcijas Parduotuves tinklalapyje arba jas keisti. Ši teise negalioja sutartims, kurios buvo sudarytos prieš atliekant šiuos pakeitimus.
  4. Jei Pardavejas taiko individualaus Prekiu kainu priderinimo mechanizmus, pagristus automatizuotu sprendimu priemimu, kiekvieną kartą apie tai informuoja Vartotoją Užsakymo pateikimo metu.

Užsakymai per Parduotuvę:

  1. Parduotuve priima užsakymus per svetainę www.merkury.lt Užsakymai bus apdorojami tokia tvarka, kokia jie yra pateikti.
  2. Kad pateiktas Užsakymas butu galiojantis, butina teisingai užpildyti Užsakymo formą svetaineje www.merkury.lt Pateikiant Užsakymą, butina užpildyti:
    1. Prekiu pavadinimas, spalva, dydis ir kiekis - su išlyga, kad Parduotuve gali tureti kiekio apribojimus tam tikros Prekes vienetu skaičiui, kuri Klientas gali užsisakyti per vieną Užsakymą. Informacija apie toki limitą matoma Užsakymo pateikimo metu. Viršijus limitą, Užsakymo pateikti nebus galima (tokiu atveju reiketu atitinkamai sumažinti užsakytu Prekiu skaičiu krepšelyje ir galimai pateikti kitą Užsakymą, atsižvelgiant i šiu Taisykliu nuostatą del didmeniniu Užsakymu),
    2. Kliento arba gavejo vardas ir pavarde,
    3. tikslus pristatymo adresas,
    4. kontaktinis telefono numeris,
    5. Kliento el. pašto adresas.
  3. Pateikto Užsakymo gavimą Pardavejas patvirtina elektroniniu paštu, Kliento nurodytu elektroninio pašto adresu.
  4. Veliau, po Kliento pateikto Užsakymo, Pardavejas pateikia Klientui informaciją apie apmokejimo gavimą ir Užsakymo priemimą vykdyti, o tai prilygsta Pardavimo sutarties pagal pasiulymą, saistančios abi sandorio šalis, sudarymui.
  5. Užsakymus galima teikti 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę.
  6. Užsakymas yra vykdomas, jei užsakytos Prekes yra Pardavejo sandeliuose Užsakymo pateikimo metu. Jei užsakymo neimanoma ivykdyti del to, kad paslaugos objekto nera, jis nebus vykdomas, apie tai Klientas bus informuotas, o tai prilygsta Pardavimo sutarties pagal pasiulymą nesudarymui.
  7. Pardavejas išrašo pardavimo dokumentą. Jeigu reikia išrašyti PVM sąskaitą fakturą, Užsakymo formoje butina irašyti tikslius duomenis, reikalingus teisingam PVM sąskaitos fakturos išrašymui. Klientas sutinka, kad Pardavejas išrašytu elektronines sąskaitas PDF failo pavidalu ir išsiustu jas el. pašto adresu, kuri Klientas nurode Užsakymo formoje. Klientui pakeitus savo elektroninio pašto adresą, Klientas privalo apie tai informuoti Pardaveją.
  8. Pardavejo patvirtinimas, kad Klientas pateike Užsakymą (3 punktas aukščiau), nereiškia jo priemimo vykdyti (4 punktas aukščiau). Pardavejas taip pat gali atsisakyti priimti Užsakymą nenurodydamas priežasties, o tai prilygsta Pardavimo sutarties pagal pasiulymą nesudarymui. Pardavejas taip pat pasilieka teisę atsisakyti vykdyti Užsakymą, jei Užsakymo formoje Kliento pateikti duomenys yra neišsamus, neteisingi arba kelia abejoniu del ju autentiškumo, arba del to, kad Prekiu gamintojas, importuotojas ar tiekejas iš esmes pakeite Prekiu kainą del nenugalimos jegos aplinkybiu, del ko neimanoma pristatyti Prekiu Klientui už Pardavimo sutartyje nurodytą kainą, taip pat tuo atveju, jei Klientas neapmoka Prekiu ir pristatymo išlaidu per 7 dienas nuo Užsakymo pateikimo dienos. Jei Klientas pateikia Didmenini užsakymą, Pardavejas taip pat pasilieka teisę atsisakyti jo vykdymo (iskaitant Užsakymus, kurie sudaro Didmenini užsakymą).
  9. Pateikdamas Užsakymą, Klientas pareiškia, kad jam yra ne mažiau kaip 16 metu (taikoma tik fiziniams asmenims), jis susipažino su šiomis taisyklemis ir sutinka su ju nuostatomis.
  10. Nuo Užsakymo pateikimo momento iki kvito/sąskaitos išrašymo momento Klientas turi teisę atšaukti Užsakymą arba pakeisti duomenis, reikalingus sąskaitai fakturai išrašyti. Apie Užsakymo atšaukimą ar pakeitimą butina pranešti el. paštu. Nuo Prekiu išsiuntimo momento Klientas negali atšaukti ar pakeisti Užsakymo.
  11. Užsakymo priemimas vykdymui prasideda:
    1. pavedimu apmokamu Užsakymu atveju - kai moketina suma pervedama i Pardavejo banko sąskaitą.
    2. kreditine kortele apmokamu Užsakymu atveju - operacijos autorizavimo metu iš atitinkamo autorizavimo centro.
  12. Visi mokejimai tarp Pardavejo ir Kliento atliekami sumokant nominalią sumą, išreikštą eurais. Jei mokejimas turi buti grąžintas i sąskaitą, kuri yra užsienio valiuta, ji bus pervesta i šią banko sąskaitą eurais. Bet kokio valiutos konvertavimo išlaidas (atsirandančias del valiutos kurso pokyčiu) ir visus susijusius mokesčius padengia tik Klientas.

Mokejimo budai

  1. Sumoketi už Prekes ir pristatymo išlaidas Klientas gali atlikti tokiu budu:
    1. pavedimu i Pardavejo banko sąskaitą banke UAB Paysera LT, Pilaites pr. 16,LT-04352, Vilnius, Lietuva. sąskaitos Nr. LT24 3500 0100 1745 3878,
    2. Paysera mokejimas internetu
  2. Sumoketi už Prekes ir pristatymo išlaidas Klientas privalo per 7 dienas nuo Užsakymo pateikimo.
  3. Atsiskaitymo budai gali keistis atsižvelgiant i Parduotuves internetineje svetaineje esančią informaciją.

Pristatymas

  1. Pardavejas pristatys Prekes Lietuvos Respublikos teritorijoje pagal pateiktus Užsakymus per kurjeri. Išsamias pristatymo sąlygas reglamentuoja nurodytu kurjeriu kompaniju taisykles, kurias galima rasti atskiru tiekeju, t. y. www.gordon.lt, interneto svetainese arba ju bustineje.
  2. Numatomas Užsakymo ivykdymo laikas nustatomas pagal Prekiu aprašymus, pateiktus Parduotuves interneto svetaineje, tačiau tai nera maksimalus ju ivykdymo laikas, nes Klientui pasirinkus pristatymą nurodytu adresu, Prekes aprašyme nurodytas numatomas Užsakymo ivykdymo laikas gali buti pratęstas nuo 2 iki 5 darbo dienu, atsižvelgiant i logistiką, susijusią su Prekiu gabenimu. Darbo dienomis laikomos dienos nuo pirmadienio iki penktadienio, i kurias neieina valstybines šventes. Užsakymo vykdymo laikas skaičiuojamas nuo kitos dienos po tos dienos, kai Pardavejas gavo apmokejimą už Užsakymą. Tuo atveju, kai užsakytos Prekes nera prieinamos per numatomą Užsakymo ivykdymo laiką, nurodytą jos aprašyme Parduotuves svetaineje, Pardavejas nedelsdamas informuos Klientą apie numatomą naują Užsakymo ivykdymo laiką ir galimybę Klientui atsisakyti Pardavimo sutarties.
  3. Prekiu siuntimas i užsieni Europos Sąjungos viduje yra galimas - šiuo tikslu, prieš pateikiant Užsakymą, butina susisiekti su Pardaveju, kad Klientas nurodytu jo pasirinktą ir užsakytą tiekeją bei nustatyti pristatymo detales. Tokiu atveju Klientas pats sudaro sutarti su tiekeju ir apmoka pristatymo išlaidas.
  4. Tuo atveju, kai Klientas yra Vartotojas, sudarius Pardavimo sutarti, Klientui bus išsiustas Pardavimo sutarties sudarymo patvirtinimas patvariosios laikmenos forma - skaitmeninis failas arba popierine forma.
  5. Pardavejas neatsako už Prekiu pristatymą, jei Kliento pateikti adreso duomenys yra neteisingi ar neišsamus. Pakartotinai išsiusti užsakytas Prekes Pardavejui gavus siuntos grąžinimą galima atlikus kitą mokejimą už siuntimą ir padengus su grąžinimo pristatymu susijusias išlaidas. Tas pats galioja ir tuo atveju, jei Klientas siuntos neatsiima laiku ir ji bus išsiusta atgal.

Prekiu grąžinimas

  1. Vadovaujantis 2014 m. gegužes 30 d. Vartotoju teisiu istatymo 27 straipsnio 1 dalimi (Istatymu leidinys, 2020 m., p. 287 su pakeitimais), Klientas, kuris yra Vartotojas ir sudare nuotolinę sutarti, sutartyse, kuriose Vartotojo isipareigojimas viršija penkiasdešimties zlotu sumą, jis turi teisę atsisakyti Pardavimo sutarties per 14 dienu nuo tos dienos, kai Prekes atsiima Vartotojas ar Vartotojo nurodyta trečioji šalis, išskyrus vežeją, o tuo atveju, kai Pardavimo sutartis apima daug Prekiu, kurios pristatomos atskirai, partijomis arba dalimis - nuo tos dienos, kai atsiimama paskutine Preke, jos partija ar dalis.
  2. Grąžinamos Prekes turi tureti originalią ir nepažeistą gamintojo pakuotę, turi buti sukomplektuotos ir be naudojimo žymiu. Prie grąžinamu Prekiu turi buti pridetas ju pirkimo irodymas ir visi kiti daiktai / dokumentai, kuriuos Vartotojas gauna isigydamas Prekes. Tačiau aukščiau nurodytu sąlygu neivykdymas nepanaikina galimybes grąžinti Prekes.
  3. Grąžinamos Prekes turi buti pristatytos Pardavejui adresu, nurodytu Pardavejo el. pašto korespondencijoje Vartotojo pranešimams, prie jo turi buti pridetas pareiškimas apie Pardavimo sutarties atsisakymą, kurio šablonas skelbiamas adresu www.merkury.lt skirtuke Pirkimai / Taisykles. Tačiau aukščiau nurodytu sąlygu neivykdymas nepanaikina galimybes grąžinti Prekes.
  4. Prekes negali buti grąžinamos išperkamosios siuntos forma.
  5. Vartotojas privalo grąžinti Prekes Pardavejui arba perduoti jas asmeniui, Pardavejo igaliotam atsiimti Prekes, nedelsiant, bet ne veliau kaip per 14 dienu nuo Pirkimo sutarties atsisakymo dienos, nebent Pardavejas pasiule pats atsiimti Prekes. Kad terminas butu išlaikytas, pakanka išsiusti Prekes prieš jam pasibaigiant.
  6. Vartotojo sumoketa suma grąžinama Vartotojui ne veliau kaip per 14 dienu nuo tos dienos, kai Pardavejas gauna Vartotojo pareiškimą del Pardavimo sutarties atsisakymo. Pinigai bus grąžinti i banko sąskaitą, nurodytą pareiškime del Pardavimo sutarties atsisakymo. Jei mokejimas atliekamas per imonę, tarpininkaujančią su Pardavimo sutartimi susijusioje mokejimo operacijoje (pvz., „Paysera"), Pardavejas taip pat gali grąžinti sumoketus pinigus per imonę, tarpininkaujančią su Pardavimo sutartimi susijusioje mokejimo operacijoje (pvz., „Paysera").
  7. Prekiu grąžinimo atveju Vartotojas už jos transportavimą Pardavejui sumoka pagal pilnus transportavimo ikainius.
  8. Tuo atveju, jei Vartotojas nusprendžia grąžinti Prekes vadovaudamasis šiomis nuostatomis, Pardavimo sutartis laikoma niekine ir tuo atveju, jeigu už pardavimą buvo išrašyta PVM sąskaita faktura, Vartotojui bus išrašyta koreguojanti sąskaita prie pirkimo dokumento, kuri bus išsiusta Vartotojo Užsakymo formoje nurodytu elektroninio pašto adresu. Koreguojančios sąskaitos gavimo momentu bus laikomas momentas, kai Pardavejui bus iteiktas patvirtinimas apie tai, kad Vartotojui buvo pristatytas el. laiškas su koreguojančia sąskaita faktura Vartotojo el. pašto adresu, išsiustas Pardavejo elektroninio pašto programa.
  9. Teise atsisakyti Pardavimo sutarties, sudarytos nuotoliniu budu, nepriklauso, šiais atvejais:
    1. jei sutarties dalykas yra ne iš anksto gaminamos (neserijines) Prekes, pagamintos pagal Vartotojo specifikaciją arba skirtos ju individualiems poreikiams tenkinti; (PASTABA: Teise atsisakyti Pardavimo sutarties netaikoma Prekems, pagamintoms pagal individualu Vartotojo užsakymą);
    2. jei sutarties dalykas yra Prekes, pristatomos sandarioje pakuoteje, kuriu negalima grąžinti atidarius pakuotę del sveikatos apsaugos ar higienos priežasčiu, jei pakuote buvo atidaryta po pristatymo;
    3. jei sutarties dalykas yra Prekes, kurios po pristatymo del savo charakteristiku yra neatsiejamai sujungiamos su kitais daiktais;
    4. jei sutartyje Vartotojas aiškiai pareikalavo, kad Pardavejas atvyktu pas ji skubiam remontui ar techninei priežiurai.
  10. Grąžinant ar pateikus skundą (reklamaciją) del Užsakymo Prekiu, prie kuriu buvo prideta nemokama akcijos preke, Klientas privalo grąžinti ir minetą prekę. Atsisakius grąžinti nemokamą akcijos prekę, Pardavejas grąžins Klientui grąžinamu ar skundžiamu Prekiu kainą, sumažintą nemokamos akcines prekes kaina - pagal jos vertę.

Reklamacijos

  1. Reklamacijoms del Prekiu, isigytu Parduotuveje taikomos bendrai galiojančiu istatymu normos.
  2. Jei nuotoliniu budu isigytos Prekes turi trukumu, siuntos grąžinimo išlaidas padengia Pardavejas. Praneštą trukumą turi patikrinti Pardavejas, kuris nustatys, ar gedimas atsirado del anksčiau Prekeje esančio defekto.
  3. Vartotojui isigyjant Prekes, bus taikomas 2014 m. gegužes 30 d. Vartotoju teisiu istatymas (2020 m. Istatymu leidinys, 287 punktas, su pakeitimais), kuriame, be kita ko, numatyta Pardavejo atsakomybe už ivykdymo atitikti sutarčiai, iskaitant visu pirma atitinkamo istatymo 43a str. ir tolesniu straipsniu nuostatas. Pagal minetą istatymą Pardavejas neatsako už Prekes neatitikimą Pardavimo sutarčiai aukščiau nurodyto istatymo 43b straipsnio 2 ar 3 dalyje nurodytoje apimtyje, jeigu Vartotojas ne veliau kaip Pirkimo sutarties sudarymo metu buvo aiškiai informuotas, kad konkreti Prekes savybe nukrypsta nuo pirmiau minetuose punktuose nurodytu Pardavimo sutarties atitikties reikalavimu, ir aiškiai bei atskirai sutiko su Prekes konkrečios savybes nebuvimu. Mineto istatymo 43e straipsnio 1 dalyje nurodytais atvejais, t. y. jei Prekes neatitinka Pardavimo sutarties ir už tai atsako Pardavejas pagal aukščiau minetą istatymą, ir
    1. atsisakius užtikrinti Prekiu atitikti Pardavimo sutarčiai del to, kad Prekiu taisymas ir pakeitimas yra neimanomi arba del to Pardavejas patirtu pernelyg dideliu išlaidu;
    2. Pardavejui nesugebejus užtikrinti Prekiu atitikties Pardavimo sutarčiai jas taisant ar keičiant;
    3. esant Prekiu neatitikimui Pardavimo sutarčiai, nors Pardavejas stengesi, kad Prekes atitiktu Pardavimo sutarti;
    4. jei Prekiu neatitiktis Pardavimo sutarčiai yra tokia reikšminga, kad pateisina kainos sumažinimą arba Pardavimo sutarties nutraukimą prieš tai nepasinaudojus apsaugos priemonemis, t.y. Pardavejo atliekamu Prekiu taisymu ar pakeitimu;
    5. jei Pardavejo pareiškimas ar aplinkybes aiškiai rodo, kad jis per protingą terminą arba nesukeldamas pernelyg dideliu nepatogumu Vartotojui nepadarys Prekiu atitinkančiomis Pardavimo sutarties sąlygas, Vartotojas gali reikalauti sumažinti kainą arba atsisakyti Pardavimo sutarties, tačiau Vartotojas negali atsisakyti Pardavimo sutarties, jeigu Prekes neatitikimas Pardavimo sutarčiai yra nereikšmingas. Vartotojas taip pat gali reikalauti, kad Prekes butu pakeistos Prekemis be defektu arba, užuot pakeitus Prekes, reikalauti, kad defektas butu pašalintas. Pardavejas gali atlikti keitimą, kai Vartotojas reikalauja remonto, arba Pardavejas gali atlikti remontą, kai Vartotojas reikalauja keitimo, jeigu padaryti Prekes atitinkančiomis Pardavimo sutarties sąlygas Vartotojo pasirinktu budu yra neimanoma arba pareikalautu pernelyg dideliu išlaidu iš Pardavejo. Jeigu remontas ir pakeitimas yra neimanomi arba pareikalautu pernelyg dideliu išlaidu iš Pardavejo, Pardavejas gali atsisakyti užtikrinti Prekiu atitikti Pardavimo sutarčiai. Pardavejas atlieka remontą ar pakeitimą per protingą laiką nuo to momento, kai Vartotojas informavo Pardaveją apie Prekiu neatitikimą Pardavimo sutarčiai, ir nesukeldamas pernelyg dideliu nepatogumu Vartotojui, atsižvelgdamas i Prekiu specifiką ir tikslą, kuriam Vartotojas jas isigijo. Remonto ar keitimo išlaidas, iskaitant pašto, transportavimo, darbo ir medžiagu išlaidas, apmoka Pardavejas. Pardavejas išnagrines reklamacijas ne veliau kaip per 14 dienu nuo ju gavimo dienos. Galimu piniginiu lešu grąžinimas, susijęs su Pardavejo atsakomybe pagal garantiją, bus atliekamas i banko sąskaitą, Vartotojo nurodytą reklamacijos blanke, arba i banko sąskaitą, kurią Vartotojas naudojo Pardavimo sutarčiai vykdyti. Vartotojui pasinaudojus teise sumažinti kainą, pinigai grąžinami nedelsiant, ne veliau kaip per 14 dienu nuo tos dienos, kai Pardavejas gavo Vartotojo pareiškimą del kainos sumažinimo. Vartotojui atsisakius Pardavimo sutarties, Pardavejas grąžins vartotojui sumoketą kainą nedelsdamas, ne veliau kaip per 14 dienu nuo Prekes ar jos grąžinimą patvirtinančio dokumento gavimo. Jei mokejimas atliekamas per imonę, tarpininkaujančią vykdant mokejimo operaciją pagal Pardavimo sutarti (pvz., „Paysera“), Pardavejas taip pat gali grąžinti sumoketas sumas per imonę, tarpininkaujančią atliekant mokejimo operaciją pagal Pardavimo sutarti (pvz., „Paysera“).
  4. Pardavejas atsako už Prekes neatitikimą Pardavimo sutarčiai, esanti ju pristatymo metu ir atskleistą per dvejus metus nuo to momento, nebent Prekiu tinkamumo naudoti terminas, nustatytas Pardavejo, jo teisiniu pirmtaku ar ju vardu veikiančiu asmenu, yra ilgesnis.
  5. Reklamacijos pateikimą butina pradeti susisiekiant su Pardavejo aptarnaujančiu personalu el. pašto adresu: eshoplt@merkury.lt , arba telefono Nr. +370 617 68 688 ir nurodant reklamacijos priežasti. Tada, susitarus su konsultantu del siuntimo budo - išsiunčiant Prekes atgal adresu, iš kurio buvo išsiustos Prekes, kartu su pirkimą identifikuojančia informacija ir rastu defektu ar neatitikimu su Pardavimo sutartimi aprašymu.
  6. Vartotojas pateikia Pardavejui Prekes, kurios turi buti pataisytos arba pakeistos. Pardavejas prekes iš Vartotojo atsiima savo sąskaita. Vartotojas perduoda Prekes, kurios turi buti pataisytos ar pakeistos, žemiau 8 dalyje nurodytu budu.
  7. Atsisakius Pardavimo sutarties, Vartotojas privalo nedelsdamas grąžinti Prekes Pardavejui Pardavejo sąskaita. Vartotojas grąžina Prekes žemiau 8 dalyje nurodytu budu.
  8. Prekes, siunčiamos reklamacijos tvarka, turi buti originalioje pakuoteje, leidžiančioje jas saugiai transportuoti. Leidžiama naudoti pakaitinę pakuotę, tačiau ji turi užtikrinti tinkamą apsaugą transportavimo metu. Prie išsiustu Prekiu turetu buti pridetas gedimu aprašymas kartu su informacija, nuo kada pasireiškia defektas. Tai leis greičiau išnagrineti konkrečią reklamaciją. Papildomai butina nurodyti reklamacijos reikalavimus bei reklamacijos pateikimo tvarką (pagal laidavimą arba garantiją). Prie skundžiamos Prekes butina prideti garantijos originalą ar fotokopiją, jeigu ji buvo suteikta, ir pirkimo dokumentą.
  9. Rašytine reklamacija turi buti pateikta el. pašto adresu: eshoplt@merkury.lt
  10. Jei Prekes, pristatytos pagal reklamaciją, pasirodys esančios be defektu, ju siuntimo išlaidas ir pagristas diagnostikos išlaidas padengs Vartotojas.
  11. Vartotojas taip pat gali pasinaudoti neteisminiais reklamaciju nagrinejimo ir pretenziju pareiškimo budais. Kilus ginčui su Vartotoju, jo neteisminiam sprendimui galima naudoti Europinę ginču tarp vartotoju ir verslininku elektroninio sprendimo platformą EGS, kurią galima rasti adresu: http://ec.europa.eu/consumers/odr/ (Pardavejo el. pašto adresas, skirtas susisiekti per EGS internetinę platformą, yra eshoplt@merkury.lt). Reklamaciju tarp Vartotojo ir Pardavejo nagrinejimas neteisminiais budais yra savanoriškas ir gali vykti tik Pardavejui sutikus.

Papildomos nuostatos Verslininkams

  1. Pardavejas turi teisę atsisakyti su Verslininku sudarytos Pardavimo sutarties per 21 kalendorinę dieną nuo jos sudarymo dienos. Pardavimo sutarties atsisakymas šiuo atveju gali ivykti nenurodant priežasties ir nesukelia jokiu pretenziju Pardavejui iš Verslininko puses.
  2. Pardavimo sutarčiu, sudarytu su verslininkais, atveju, vadovaujantis CK 558 str. 1§, Pardavejo atsakomybe pagal garantiją už fizinius ir teisinius prekiu trukumus netaikoma, ypač Pardavejas neprisiima jokios atsakomybes ir už pasleptus Prekiu trukumus.
  3. Su Verslininkais sudarytu Pardavimo sutarčiu atveju Pardavejas atsako už sutarties nevykdymą ar netinkamą vykdymą tik tyčines žalos atveju ir neviršijant Verslininko patirtu faktiniu nuostoliu ribu.

Baigiamosios nuostatos

  1. Užsakymo pateikimas prilygsta sutikimui su šiomis taisyklemis. Sutikdamas su šiomis Taisyklemis ir Užsakymo formoje pažymedamas atitinkamą parinkti („Užsakau kaip imone”), Klientas taip pat pareiškia reikalavimą išrašyti PVM sąskaitą fakturą, kuri dokumentuoja jam atliktą pardavimą.
  2. Šiose taisyklese nereglamentuotais atvejais, kai prireikia koreguoti anksčiau išrašytą PVM sąskaitą fakturą, Klientui bus išrašoma atitinkama koreguojanti sąskaita, kuri bus išsiusta Kliento Užsakymo formoje nurodytu elektroninio pašto adresu. Koreguojančios sąskaitos gavimo momentu bus laikomas momentas, kai Pardavejui bus iteiktas patvirtinimas apie tai, kad Klientui buvo pristatytas el. laiškas su koreguojančia sąskaita faktura Kliento el. pašto adresu, išsiustas Pardavejo elektroninio pašto programa. Klientui pakeitus savo elektroninio pašto adresą, Klientas privalo apie tai informuoti Pardaveją.
  3. Šiose taisyklese nereglamentuotais atvejais Pardavejas grąžina visas Klientui priklausančias sumas i Kliento nurodytą banko sąskaitą arba i banko sąskaitą, kurią Klientas naudojo Pirkimo sutarčiai vykdyti. Jei mokejimas atliekamas per imonę, tarpininkaujančią vykdant mokejimo operaciją pagal Pardavimo sutarti (pvz., „Paysera“), Pardavejas taip pat gali grąžinti sumoketas sumas per imonę, tarpininkaujančią atliekant mokejimo operaciją pagal Pardavimo sutarti (pvz., „Paysera“).
  4. Visais šiose taisyklese nereglamentuotais klausimais taikomos Civilinio kodekso ir kitu aktu nuostatos, o Klientu, kurie yra vartotojai, atžvilgiu - ir 2014 m. gegužes 30 d. Vartotoju teisiu istatymas (Istatymu leidinys, 2020 m., 287 p. su pakeitimais).
  5. Pardavejas taiko 2016 m. balandžio 27 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamento (ES) 2016/679 del fiziniu asmenu apsaugos tvarkant asmens duomenis ir del laisvo tokiu duomenu judejimo ir kuriuo panaikinama Direktyva 95/46/EB (OL L 119 2016-05-04), taip pat 2002 m. liepos 16 d. istatymo del paslaugu teikimo elektroninemis priemonemis (jungtinis tekstas: Istatymu leidinys, 2017 m., p. 1219) nuostatas.
  6. Išsamus veiksmai, susiję su paslaugu teikimu Parduotuveje, nenurodyti šiose taisyklese, yra aprašyti kitose interneto svetaines www.merkury.lt dalyse ir yra neatskiriama šiu taisykliu dalis.
  7. Visos Parduotuveje siulomos Prekes yra visiškai naujos, joms galioja garantija ir jos pristatymo Klientui metu yra be defektu.
  8. Šios taisykles isigalioja ju paskelbimo Parduotuveje adresu www.merkury.lt dieną ir galioja neribotą laiką.